EDUKATA

♦ Edukata është themeli i popullit. De Chateaaubriand
♦ Edukata është si puna e zanatit nuk flitet por jetohet. Ernest Renan
♦ Mos i shkel rregullat e edukatës se përndryshe hakmerren menjëherë. Tolstoj
♦ Aty ku nuk ka edukatë ligjet nuk kanë çfarë të bëjnë. Napoljon
♦ Aty ku shtohet edukata shtetit i pakësohen shpenzimet. Xhorxhi Zejdan
♦ O Zot nga Ty kërkoj durim, shëndet dhe edukatë të mirë. Hadith
♦ Jetim të vërtetë janë ata që janë pa edukatë dhe dituri e jo ata që janë pa nënë ose pa baba. Hz. Ali r.a
♦ Unë jam dërguar për të plotësuar bukuritë dhe edukatën. Hadith
♦ Edukata në një popull është sikur dhëmbët, sa të kalbet aq e ndjenë dhembjen. Bernard Shaw
♦ Dobësimi i edukatës dhe fesë është aq e rrezikshme sa dobësimi i mendjes. Alexis Carel
♦ Siç e shkrinë dielli akullin ashtu dhe edukata e mirë e shkrinë mëkatin. Hadith
♦ Edukata e mirë është lëmoshë, zemërgjerësi, durim dhe përballim. Hasan Basri
♦ Çdo ndërtesë e ka themelin e vet, themeli i islamit është edukata e mirë. Abdullah bin Abbas
♦ Gjëja më e bukur që u jepet njerëzve është edukata e mirë. Hadith
♦ Shtet nuk shemben nga varfëria por nga pa edukata. Çiçero
♦ Siç e prish uthulla mjaltin ashtu e prish dhe edukata e keqe punën e mirë. Hadith
♦ Ju të gjithë nuk mund ti gëzoni me pasuri por ato mundohuni ti gëzoni me edukatë të mirë dhe me fytyrë të qeshur. Hadith
♦ Më i miri midis jush është ai që ka edukatën më të mirë. Hadith

Lini një koment